להפסיק להתנצל – להתחיל למשול | שיח פרשנים

    אסתי פלד 1 Comment on להפסיק להתנצל – להתחיל למשול | שיח פרשנים

    הפרשנים אריה ארליך וישי כהן שוחחו עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על ממשלת הימין שתוקם בקרוב, והדגישו את הצורך להפסיק להתנצל על עצם קיומנו | ארליך: "מה שמוצדק צריך לעשות בלי למצמץ" | כהן: "הציבור פונה אלינו שנזעק את זעקתם, שהחכי"ם יפעלו בלי להתנצל" | האזינו

    14:53
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on סערה ברשת מאמירת גולדקנופף ב'קול חי': "את מטולה לא סגרו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עורך מגזין 'משפחה' אריה ארליך פתח את השיחה: "זה היה ברור שכשהימין והחרדים ינצחו בבחירות, השמאל ינצל את זה להשמיץ וללכלך על הציבור שדורש את המגיע לו. אלו אותם אנשים ששתקו על כל הקפריזות של הממשלה הקודמת" אמר ארליך.

    "הישיבות זה התרבות שלנו. זה כלום לעומת תקציב משרד התרבות. 65 אחוז מהחרדים עובדים, הם שמחים שכספי המיסים שלהם יממנו אברכים. זה פשוט לא נכון לומר שהחילונים נושאים את זה על גבם" הוסיף.

    "תפקידנו לצאת החוצה ולהסביר את העמדה הזו. מה שמוצדק צריך לעשות בלי למצמץ. מעל 600 אלף אנשים הצביעו למען האברכים. הגיע הזמן שנפסיק להתנצל על עצם קיומנו" כך ארליך.

    ישי כהן, פרשן 'כיכר השבת' אמר בשיחה: ."סמוטריץ' אומר שהוא מתעקש לקבל את אחד התיקים הגדולים. או האוצר או הביטחון. הוא לא יורד מזה. מי שחשב על הקמת ממשלה זריזה, זה לא באופק לשבוע הקרוב. נכון להערב נתניהו לא הצליח להגיע להסכמות".

    "אני שומע שדרעי יחזור שוב לתיק הפנים, ההערכה בש"ס, היא שההודעה של דרעי הבוקר, נועד ללחוץ על סמוטריץ' לוותר" אמר כהן.

    "לפי מה שאני מבין, נתניהו אישר לחוקק את פסקת ההתגברות עד סוף החורף ברוב של 61. ייתכן שגם בשביל למנות את דרעי לשר יצטרכו את פסקת ההתגברות".

    "מצביעים רבים פונים אלינו שנזעק את זעקתם, שהחכי"ם יפעלו בלי להתנצל. הם נבחרו בקולותיהם והם רוצים שהם ידאגו לתורה. יש תקציבים לתרבות וספורט, אז יש תקציב גם לזה" הוסיף כהן.

    ארליך סיכם את השיחה: "חייבים להזכיר לכולם שתוקפים אותנו כי הלכנו עם הציבור המסורתי, אם היינו הולכים עם השמאל, היינו מקבלים מהם הרבה יותר, ואף אחד לא היה תוקף כלום".

    האזינו לשיח הפרשנים:

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תמשיכו להיות להיות נקניקים במקום להגיד להם את האמת שאנחנו דואגים ללומדים התורה למגזר שלנו אתם כל הזמן מנסים להסביר
      תגידו להם אנחנו רוצים את הכסף ללימוד התורה וזהו אנחנו דואגים למגזר שלנו וזהו כואב לכם תאוכלו את הלב